کی از بهترین راه ها برای حفظ دیوار و زیباتر شدن آن، رنگ آمیزی ساختمان است. در این صورت باید به دنبال نقاش مجرب و حرفه ای باشید که از صفر تا صد این کار را برای شما انجام دهد. اکنون در تهران زون نام، آدرس و شماره تلفن بهترین نقاش ساختمانی در کرج را برای شما درج کرده ایم تا بتوانید به راحتی نقاش مورد نظر خود را پیدا کنید.

نقاشی ساختمان در کرج
نقاشی ساختمان در کرج

 

فهرست نقشه های معماری در کرج

در جدول زیر آدرس، شماره تماس و نام ساختمان در کرج را مشاهده می کنید. تهران زون صرفاً خدمات را ارائه می دهد و هیچ مسئولیتی در قبال ارائه خدمات به عهده نمی گیرد.

وقتی تماس گرفتید، لطفاً به آنها اطلاع دهید که آنها را در تهران زون ملاقات کرده اید.

نه نام نقاش درخت فضای کار زنگ زدن
1 موسی محمودزاده گلشهر، سه راه حافظیه فردیس، خیابان شاهین ویلا، باغستان، عظیمیه، کمالشهر، حسین آباد – مهرشهر، کرج نو، کیانمهر، جاده محمد شهر و…  
2 فرزاد آبش زاده کرج و حومه  
3 مصطفی غلام نژاد گلشهر، سه راه حافظیه فردیس، خیابان شاهین ویلا، باغستان، عظیمیه، کمالشهر، مهرشهر، کرج نو، کیانمهر، جاده محمد شهر و…  
4 عباس محمودزاده گوهردشت بزرگ است  
5 روح الله محبی کرج و اطراف  
6 محمد سلیمانی مهرشهر  
لیست بهترین نقاشی ساختمان در کرج
فهرست نقشه های معماری در کرج
لیست نقشه های ساختمانی

برای افزودن مشخصات خود به لیست بالا با ما تماس بگیرید.

ادامه مطلب

لیست پلیس کرج، تلفن و آدرس پلیس آگاهی، فتا و مواد مخدر+پاوا

وظایف یک نقاش ساختمان چیست؟

نقاشان ساختمان باید تمام قسمت های مورد نظر را رنگ آمیزی کنند، حتی کوچکترین و گوشه ها نیز باید به خوبی رنگ آمیزی شوند. اگر قسمتی وجود دارد که نمی خواهید رنگ به آن دست بزند، آن را بپوشانید و سپس شروع به کار کنید. ابتدا باید سطح را آماده کنید و سپس شروع به رنگ آمیزی کنید. ممکن است بر روی دیوار گودال ها یا برآمدگی هایی وجود داشته باشد که همه آنها باید با سمباده زدن از بین بروند.

وظایف یک نقاش ساختمان چیست؟
وظایف یک نقاش ساختمان چیست؟

در کل مشتری باید از رنگ آمیزی ساختمان در کرج بسیار راضی باشد و یک خانه تمیز رنگ شده دریافت کند. این کار باید با بهترین مواد اولیه با قیمت مناسب انجام شود.

هزینه نقاشی ساختمان در کرج چقدر است؟

هزینه و قیمت نقاشی ساختمان در کرج به عوامل زیادی بستگی دارد. اما نگران نباشید زیرا تمامی قیمت های نقاشی زیر نظر اتحادیه بوده و بر اساس آن محاسبه می شود.

هزینه نقاشی ساختمان در کرج چقدر است؟
هزینه رنگ آمیزی ساختمان چقدر است؟

قیمت تابلو بسته به سطح دستمزد نقاش، مساحت سطح رنگ شده و کیفیت متریال استفاده شده محاسبه می شود. هر چه مساحت سطح رنگ شده بیشتر باشد، دستمزد نقاش و مقدار رنگ استفاده شده بیشتر می شود و قیمت نیز افزایش می یابد. برای اطلاع از قیمت ها با شماره های درج شده در جدول بالا تماس بگیرید.

نقاشی معماری شامل چه خدماتی می شود؟

یک نقاش با تجربه با نقشه خوانی دقیق مشخص می شود، که باید به او اجازه دهد در یک نگاه اندازه و مقدار رنگ استفاده شده در خانه را ببیند. یعنی مهم ترین کارکرد آن این است که هنگام رنگ آمیزی قسمت ها و مقاطع مختلف از جمله سقف، دیوار و … بداند چه مساحتی در اختیار دارد و چه مقدار رنگ مصرف کرده است. در زیر سایر خدمات با تهران زون را نیز بررسی خواهیم کرد.

نقاشی معماری شامل چه خدماتی می شود؟
نقاشی معماری شامل چه خدماتی می شود؟
  • رنگ آمیزی دیوار، سقف، راهرو و غیره
  • مشاوره در مورد انتخاب رنگ مناسب برای اتاق های مختلف
  • رنگ آمیزی درب و پنجره
  • دیوار رنگ شده را رنگ کنید
  • رنگ آمیزی بیرون ساختمان
  • استفاده از آخرین تکنیک های نقاشی
  • سطح را آماده و صاف کنید
  • توانایی کار حرفه ای

آخرین کلمه

رنگ آمیزی ساختمان یکی از رایج ترین روش های بازسازی و تغییر طراحی خانه است. در این مطلب بهترین نقاشی ساختمان در کرج را به شما عزیزان معرفی می کنیم تا از این پس طراحی بسیار زیباتری در منزل خود داشته باشید. بسته به موقعیت مکانی خود، می توانید نزدیکترین شرکت را پیدا کنید و از آنها برای نقاشی کمک بخواهید. اگر از خدمات هر یک از موارد برجسته استفاده کرده اید، نظرات و تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.